De laatste vlucht

3 maart 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hier zitten we nu, op het vliegveld van LA nog met korte mouwen maar de truien al in de tas onder handbereik. Onze vlucht heeft een half uur vertraging, dus dat is 3 1/2 uur rondhangen op het vliegveld. Gelukkig kan Ton internetten en is de e book van An weer opgeladen. Hopelijk is het niet al te koud, zo ja meld dit dan even dan nemen we de eerste vlucht terug naar Atutaki! Ton heeft net even zijn saldo gecheckt, moet kunnen haha

1. Rob en Els:
    3 maart 2015
    Nog fris hier, wordt zaterdag mooier! Bedankt voor jullie mooie foto's en verhalen, een genot om naar te kijken en te lezen, goede terugreis☺️
  2. Bob:
    3 maart 2015
    Goeie reis terug naar huis.
  3. Dini mersman:
    3 maart 2015
    ik wens jullie een veilige terugreis en trek de truien maar aan maar het
    weer zou in het weekeinde niet zo koud zijn.

Kusjes van mammie
  4. Dini mersman:
    3 maart 2015
    als ik nog even naar die foto's kijk dan zullen jullie wel heimwee krijgen.
    Ik denk als Ton thuis is dat hij direct weer een andere reis gaat
    plannen.
    tot gauwl
  5. Annelies Lescure:
    3 maart 2015
    dan weer in jullie eigen bed dromen over wat jullie allemaal hebben gezien.

een goede terugreis en omzeil de griepvirus
    . kleed jullie lekker warm aan, ik vind het koud brrrrr

bedankt voor de verhalen en foto's

hastalapasta Annelies
  6. Yvonne:
    3 maart 2015
    Goede reis terug en bedankt voor al jullie verhalen en mooie foto's. Het was leuk om een beetje mee te genieten!!
  7. Peter Klasen:
    3 maart 2015
    Geweldige reportages gelezen en magnifique foto's. Heb nog nooit zoveel van Nieuw Zeeland gezien. Geeft een erg mooie indruk. Goede reis huiswaarts!
  8. Dini mersman:
    3 maart 2015
    Annelis heeft ook altijd iets bijzonder he ? met haar haslapasta
  9. Carolien Steinmeier:
    4 maart 2015
    Ik heb erg genoten van jullie belevenissen en mooie foto's. Goede reis terug! Het weer hier wordt al wat beter.
    Tot kijk!
  10. Arnold:
    4 maart 2015
    het was leuk om jullie te volgen, als jullie weer terug zijn spreken we weer eens af, goede reis verder
  11. Je hebt maar ene.....:
    4 maart 2015
    Welkom thuis, mooi station he? We hebben genoten en moeten nu smorgens aan het ontbijt en in de tram de verhalen missen. Dan maar weer de metro pakken. We hebben genoten van de 1092 mooie fotos. Tot gauw
  12. Willy:
    4 maart 2015
    Goede reis en welkom in ons eigen kikkerlandje met regen