image

14 november 2012

image

Deze foto werd gemaakt op 14 november 2012.

4 Reacties

  1. Lea:
    17 november 2012
    Het tijdsverschil is wel erg groot... het is bij jullie al KERST
  2. Jan en lisette:
    18 november 2012
    Hoi,

    Wij gaan zo naar Lea en Jan gaat daar gebakjes eten.
    Wederom mooie foto's, zou best in zo'n baai willen zwemmen.
    Gisteren naar Thialf geweest. Heel gaaf om een keer zo'n sfeer mee te maken. Veel mensen in oranje en juichen als een Nederlandse schaatser langskomt. Het gaat echt snoeihard en het ijs is als een spiegel zo glad. Voor mijn pa wel even de regel ingesteld dat er tijdens de wedstrijd geen goudgele rakkers gehaald kunnen worden, alleen tijdens de dweilpauzes. Jan zou anders helemaal geen schaatsen hebben gezien!

    Nog veel plezier daar en we verheugen ons telkens op jullie belevenissen.

    gr. Jan en Lisette
  3. Ann en ton:
    18 november 2012
    Hè luitjes veel plezier bij Lea doe haar de groetjes
    Wat leuk dat jullie naar het Thailand zijn geweest, ook zonder goudgele rakkers leuk....
    We zitten nu in een luxe hotel in Adelaide .....
  4. Yvonne galante:
    19 november 2012
    Het was weer een leuk verhaal met mooie foto's !!

    Veel genieten en goede reis verder !!

    Groetjes Yvonne