Indrukwekkend zeker zo'n enorm grote stad dat hadden wij al in Bangkok laat staan hong Kong geniet morgen van de zonsopgang denk dat je wel een yet lag zal hebben en vroeg op de rand van je bed de sky line gaat bekijken hoe zo'n miljoenen stad wakker wordt. Ik blijf je volgen reuze intresant
Rob Paardekooper:
11 oktober 2012
het begint in ieder geval goed, veel plezier
Henk Labordus:
11 oktober 2012
Geniet er maar lekker van. De tijd aan jullie zelf na een druk jaar!! Veel plezier.
Dick van Egmond:
11 oktober 2012
Ik ben er jaaaaren geleden ook geweest en was toen al precies zoals je beschreef. Veel plezier en ..... ik blijf jullie volgen!
Frank:
12 oktober 2012
ooops...
helemaal vergeten in te schrijven voor jullie reislogger
maar ik ben nog op tijd zie ik
jullie zitten pas in China
heeft het eten daar ook een nummer? ;-)
Annet:
12 oktober 2012
Veel plezier!
Jolanda en Bert:
12 oktober 2012
Als je aan ton denkt dan denk je aan eten, wel even boeren,want dat betekent bij de chinezen dat het heeft gesmaakt. Schitterende skylines, het is volop genieten in Hong Kong het ziet een heel leuk uit. Ik mis wel een bootje op de achtergrond geniet ervan. Het lijkt wel een beetje op singapore
vakantie vakantie...
helemaal vergeten in te schrijven voor jullie reislogger
maar ik ben nog op tijd zie ik
jullie zitten pas in China
heeft het eten daar ook een nummer? ;-)