photo

11 oktober 2012

photo

Deze foto werd gemaakt op 11 oktober 2012.

8 Reacties

  1. Lea:
    11 oktober 2012
    dat ziet er gezellie uit...
    vakantie vakantie...
  2. Jaap Huisman:
    11 oktober 2012
    Indrukwekkend zeker zo'n enorm grote stad dat hadden wij al in Bangkok laat staan hong Kong geniet morgen van de zonsopgang denk dat je wel een yet lag zal hebben en vroeg op de rand van je bed de sky line gaat bekijken hoe zo'n miljoenen stad wakker wordt. Ik blijf je volgen reuze intresant
  3. Rob Paardekooper:
    11 oktober 2012
    het begint in ieder geval goed, veel plezier
  4. Henk Labordus:
    11 oktober 2012
    Geniet er maar lekker van. De tijd aan jullie zelf na een druk jaar!! Veel plezier.
  5. Dick van Egmond:
    11 oktober 2012
    Ik ben er jaaaaren geleden ook geweest en was toen al precies zoals je beschreef. Veel plezier en ..... ik blijf jullie volgen!
  6. Frank:
    12 oktober 2012
    ooops...
    helemaal vergeten in te schrijven voor jullie reislogger
    maar ik ben nog op tijd zie ik
    jullie zitten pas in China
    heeft het eten daar ook een nummer? ;-)
  7. Annet:
    12 oktober 2012
    Veel plezier!
  8. Jolanda en Bert:
    12 oktober 2012
    Als je aan ton denkt dan denk je aan eten, wel even boeren,want dat betekent bij de chinezen dat het heeft gesmaakt. Schitterende skylines, het is volop genieten in Hong Kong het ziet een heel leuk uit. Ik mis wel een bootje op de achtergrond geniet ervan. Het lijkt wel een beetje op singapore