Reacties
Reacties 551 - 578 van 578
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Driek Drost | Hoi A&T, Wat gaaf lijkt me dat daar, zoals jullie… | 13 okt. '12 |
| Petra | He hallo!! Wat gaaf om dit zo al te lezen en dan zijn… | 13 okt. '12 |
| Steef | Tja, precies wat Rob schrijft. Hier regent het pijpestelen.… | 12 okt. '12 |
| Jolanda en Bert | Als je aan ton denkt dan denk je aan eten, wel even… | 12 okt. '12 |
| Rob Paardekooper | Ik word al een beetje jaloers, hier regent het pijpestelen.… | 12 okt. '12 |
| Dini mersman | wat leuk kinderen om dat allemaal te lezen doe ik… | 12 okt. '12 |
| Lea | mersman overal kan je eten he tonnie gelukkig he | 12 okt. '12 |
| Jan en lisette | Hoi, Wij vroegen ons af of het niet mogelijk was om… | 12 okt. '12 |
| Annet | Veel plezier! | 12 okt. '12 |
| Frank | ooops... helemaal vergeten in te schrijven voor jullie… | 12 okt. '12 |
| J Molenkamp | Ann en Ton Leuk om het mee te maken in honkong maar… | 12 okt. '12 |
| Driek Drost | Hee Tof Stel, Eindelijk na al dat aftellen richting… | 12 okt. '12 |
| Mieke | Ha Ann en Ton, Leuk voor jullie dat de reis nu echt… | 12 okt. '12 |
| Herbert | wat een klein kut vliegtuigje. en nog groen ook nou… | 12 okt. '12 |
| Dick van Egmond | Ik ben er jaaaaren geleden ook geweest en was toen… | 11 okt. '12 |
| Henk Labordus | Geniet er maar lekker van. De tijd aan jullie zelf… | 11 okt. '12 |
| Rob Paardekooper | het begint in ieder geval goed, veel plezier | 11 okt. '12 |
| Johnkoorevaar | Hoi Anneke&Ton , nou de start is er,verders alles… | 11 okt. '12 |
| Jaap Huisman | Indrukwekkend zeker zo'n enorm grote stad dat… | 11 okt. '12 |
| Richard & Danielle | Hoi Ton en Ann, leuk dat het avontuur nu echt begonnen… | 11 okt. '12 |
| Jaap Huisman | Luxe vliegen Ton wij hadden een soort gelijk toestel… | 11 okt. '12 |
| Arnold | Ton, eet niet te veel daar, anders pas je dalijk niet… | 11 okt. '12 |
| Luc | mooi jullie zijn onderweg! Hong kong?? Singapore verwachtte… | 11 okt. '12 |
| Magda en Don | We zijn benieuwd naar de rest van jullie ervaringen.… | 11 okt. '12 |
| Lea | dat ziet er gezellie uit... vakantie vakantie... | 11 okt. '12 |
| Lea | Leuk hoor.. | 11 okt. '12 |
| Je hebt maar ene..... | jajajajajaja wij hebben je gevolgd op flightradar24.… | 10 okt. '12 |
| Lea | Lekker een chocolaatje | 7 okt. '12 |

- J Zijderlaan: hoi mooi dat jullie nog op…
- Willy: Mooie eindfoto zo, ik hoorde…
- Willy: Goede reis en welkom in ons…
- Je hebt maar ene.....: Welkom thuis, mooi station…
- Arnold: het was leuk om jullie te…
Alle reacties »