Reacties
Reacties 501 - 550 van 578
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Yvonne galante | Die enorme vrachtwagens hebben wij in Amerika ook… | 29 okt. '12 |
| Driek Drost | Hoi Reisstel, Als ik het verhaal van vandaag lees… | 29 okt. '12 |
| Arnold | geweldig allemaal. An ik wil je een tip geven. Ga… | 29 okt. '12 |
| Marianne Wijnhamer | Ah, dat is leuk wakker worden voor mij; zo'n… | 29 okt. '12 |
| Yvonne galante | Was weer leuk te lezen en mooie foto's !! Veel… | 27 okt. '12 |
| Arnold | mooie plaatjes an en ton, hier is het inmiddels koud… | 27 okt. '12 |
| Jan en lisette | Hoi Anneke en Ton, Mooie foto's en lekker water… | 26 okt. '12 |
| Driek Drost | Hoi Vakantiegangsters, 1) Ton bij die foto van jou… | 26 okt. '12 |
| Je hebt maar ene..... | Hoi Ann en Ton, Ja die Ton genieten in stilte hahahaha… | 26 okt. '12 |
| Herbert | hoi ik zie in de rivier een lacoste instapslipper… | 24 okt. '12 |
| J Molenkamp | mooi en harstikken leuk gaat zo door | 23 okt. '12 |
| Steef van het Veld | BTW. TOYOTA, goed karretje wel zeker? | 22 okt. '12 |
| Steef van het Veld | Sjongejongejonge wat een geweldig verhaal weer zeg.… | 22 okt. '12 |
| Arnold | Ton en An, geweldig jullie avonturen. Hoef niet te… | 22 okt. '12 |
| Yvonne galante | Daar moet je wel even voor gaan zitten. Leuk hoor… | 22 okt. '12 |
| Je hebt maar ene..... | Hahaha lachen wij stonden ook op die camping met de… | 22 okt. '12 |
| Lea | wat een lang verhaal, ik ga het nog eens helemaal… | 22 okt. '12 |
| Luc | Ton en An, ik mis de digeridoo! Je had er toch 1 gekocht?… | 22 okt. '12 |
| Rob Paardekooper | Ton , Anneke, wat een mooie foto's en leuke verhalen,… | 21 okt. '12 |
| Driek Drost | Zoals jullie het beschrijven, is het net of ik er… | 21 okt. '12 |
| Mieke | Wat een fantastische verhalen. Zal wel even wennen… | 21 okt. '12 |
| Dini mersman | Jeetje wat een pracht zeg het lijk wel een sprookje… | 21 okt. '12 |
| Henk Labordus | Mooie verhalen!! Jullie staan wel vroeg op iedere… | 21 okt. '12 |
| Wim rodenburg | wat een mooie kamper we missen je wel op de post maar… | 21 okt. '12 |
| Marianne Wijnhamer | Tjonge-jonge, een mens zou er zin in krijgen, zoals… | 21 okt. '12 |
| Lea | hihihihi | 20 okt. '12 |
| Lea | zie ik nou zo'n gevaarlijke spin?? | 20 okt. '12 |
| Lea | helaas geen nieuwe PC voor Ton in deze winkel | 20 okt. '12 |
| Lea | wat een avonturen allemaal zeg... jullie zien een… | 20 okt. '12 |
| Marcel Willemsen | Hee wat leuk , Helemaal naar Ausie op wereld tour.… | 19 okt. '12 |
| Marina kesic | Wat is het pracht van de natuur. `heb snel bekeken… | 18 okt. '12 |
| Luc | Wat een fantastische wereld, het relaxte leven (plotseling… | 17 okt. '12 |
| Rob Paardekooper | Haha die Petra, dondersteen. nou de reis gaat goed… | 17 okt. '12 |
| Yvonne galante | Wat een leuk verhaal en goed verteld !! Ik heb het… | 16 okt. '12 |
| Ger bayens | Hoi, ziet er allemaal veelbelovend uit, veel plezier… | 16 okt. '12 |
| Je hebt maar ene..... | Hoi Ton en An, Oh wat zijn wij jaloers maar natuurlijk… | 16 okt. '12 |
| Jolanda en Bert | Je doet wel heel veel nieuwe indrukken op. Boedha… | 16 okt. '12 |
| Petra | In dat treintje had ik ook wel graag willen zitten;)… | 16 okt. '12 |
| Steef | Nou nou, dat is weer een heeeeeeeeeeeel verhaal. Genoeg… | 16 okt. '12 |
| Steef | Ik had het kunnen weten. Ton, moet je daar nou zo… | 16 okt. '12 |
| Steef | Hey nikkel, dlie biel... Waaahahaha!!! | 16 okt. '12 |
| Driek Drost | Howdy, Jullie denken ook, een goed begin is het halve… | 16 okt. '12 |
| Wim rodenburg | je heb je apple shop gevonden geniet maar van de reis… | 16 okt. '12 |
| Annelies Lescure | Hey Anneke (waar zijn je krullen gebleven, lekker… | 16 okt. '12 |
| Jaap Huisman | lekkel | 16 okt. '12 |
| Jolanda en Bert | He Ton en Ann Samen romantisch onder de Hongkongskyline.We… | 15 okt. '12 |
| Martin | Misschien daar een reclamebureau beginnen, zoek dan… | 14 okt. '12 |
| Herbert | ik stap zo onder mijn kraan vogel met zo,n rode en… | 14 okt. '12 |
| Yvonne galante | Hallo Anneke en man, Leuk hoor jullie belevenissen… | 13 okt. '12 |
| Sonja | Geniet er lekker van. Wat zal dat een cultuurshock… | 13 okt. '12 |

- J Zijderlaan: hoi mooi dat jullie nog op…
- Willy: Mooie eindfoto zo, ik hoorde…
- Willy: Goede reis en welkom in ons…
- Je hebt maar ene.....: Welkom thuis, mooi station…
- Arnold: het was leuk om jullie te…
Alle reacties »