Reacties

Reacties 501 - 550 van 578

Naam Reactie Datum
Yvonne galante Die enorme vrachtwagens hebben wij in Amerika ook… 29 okt. '12
Driek Drost Hoi Reisstel, Als ik het verhaal van vandaag lees… 29 okt. '12
Arnold geweldig allemaal. An ik wil je een tip geven. Ga… 29 okt. '12
Marianne Wijnhamer Ah, dat is leuk wakker worden voor mij; zo'n… 29 okt. '12
Yvonne galante Was weer leuk te lezen en mooie foto's !! Veel… 27 okt. '12
Arnold mooie plaatjes an en ton, hier is het inmiddels koud… 27 okt. '12
Jan en lisette Hoi Anneke en Ton, Mooie foto's en lekker water… 26 okt. '12
Driek Drost Hoi Vakantiegangsters, 1) Ton bij die foto van jou… 26 okt. '12
Je hebt maar ene..... Hoi Ann en Ton, Ja die Ton genieten in stilte hahahaha… 26 okt. '12
Herbert hoi ik zie in de rivier een lacoste instapslipper… 24 okt. '12
J Molenkamp mooi en harstikken leuk gaat zo door 23 okt. '12
Steef van het Veld BTW. TOYOTA, goed karretje wel zeker? 22 okt. '12
Steef van het Veld Sjongejongejonge wat een geweldig verhaal weer zeg.… 22 okt. '12
Arnold Ton en An, geweldig jullie avonturen. Hoef niet te… 22 okt. '12
Yvonne galante Daar moet je wel even voor gaan zitten. Leuk hoor… 22 okt. '12
Je hebt maar ene..... Hahaha lachen wij stonden ook op die camping met de… 22 okt. '12
Lea wat een lang verhaal, ik ga het nog eens helemaal… 22 okt. '12
Luc Ton en An, ik mis de digeridoo! Je had er toch 1 gekocht?… 22 okt. '12
Rob Paardekooper Ton , Anneke, wat een mooie foto's en leuke verhalen,… 21 okt. '12
Driek Drost Zoals jullie het beschrijven, is het net of ik er… 21 okt. '12
Mieke Wat een fantastische verhalen. Zal wel even wennen… 21 okt. '12
Dini mersman Jeetje wat een pracht zeg het lijk wel een sprookje… 21 okt. '12
Henk Labordus Mooie verhalen!! Jullie staan wel vroeg op iedere… 21 okt. '12
Wim rodenburg wat een mooie kamper we missen je wel op de post maar… 21 okt. '12
Marianne Wijnhamer Tjonge-jonge, een mens zou er zin in krijgen, zoals… 21 okt. '12
Lea hihihihi 20 okt. '12
Lea zie ik nou zo'n gevaarlijke spin?? 20 okt. '12
Lea helaas geen nieuwe PC voor Ton in deze winkel 20 okt. '12
Lea wat een avonturen allemaal zeg... jullie zien een… 20 okt. '12
Marcel Willemsen Hee wat leuk , Helemaal naar Ausie op wereld tour.… 19 okt. '12
Marina kesic Wat is het pracht van de natuur. `heb snel bekeken… 18 okt. '12
Luc Wat een fantastische wereld, het relaxte leven (plotseling… 17 okt. '12
Rob Paardekooper Haha die Petra, dondersteen. nou de reis gaat goed… 17 okt. '12
Yvonne galante Wat een leuk verhaal en goed verteld !! Ik heb het… 16 okt. '12
Ger bayens Hoi, ziet er allemaal veelbelovend uit, veel plezier… 16 okt. '12
Je hebt maar ene..... Hoi Ton en An, Oh wat zijn wij jaloers maar natuurlijk… 16 okt. '12
Jolanda en Bert Je doet wel heel veel nieuwe indrukken op. Boedha… 16 okt. '12
Petra In dat treintje had ik ook wel graag willen zitten;)… 16 okt. '12
Steef Nou nou, dat is weer een heeeeeeeeeeeel verhaal. Genoeg… 16 okt. '12
Steef Ik had het kunnen weten. Ton, moet je daar nou zo… 16 okt. '12
Steef Hey nikkel, dlie biel... Waaahahaha!!! 16 okt. '12
Driek Drost Howdy, Jullie denken ook, een goed begin is het halve… 16 okt. '12
Wim rodenburg je heb je apple shop gevonden geniet maar van de reis… 16 okt. '12
Annelies Lescure Hey Anneke (waar zijn je krullen gebleven, lekker… 16 okt. '12
Jaap Huisman lekkel 16 okt. '12
Jolanda en Bert He Ton en Ann Samen romantisch onder de Hongkongskyline.We… 15 okt. '12
Martin Misschien daar een reclamebureau beginnen, zoek dan… 14 okt. '12
Herbert ik stap zo onder mijn kraan vogel met zo,n rode en… 14 okt. '12
Yvonne galante Hallo Anneke en man, Leuk hoor jullie belevenissen… 13 okt. '12
Sonja Geniet er lekker van. Wat zal dat een cultuurshock… 13 okt. '12

1  « Vorige 7 8 9 10 11 12 Volgende »