Zondag in LA

1 maart 2015 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Zondag 1-3-2015

En zo zijn we ook in de zondag beland weer in een ander land en weer in een andere tijdzone. We zijn om 12.30 lokale tijd in Los Angeles aangekomen, en het duurt even voor we hebben uitgevogeld hoe we naar ons hotel in Santa Monica kunnen komen. Het handigst blijkt de super shuttle bus, blauw met witte vleugeltjes. We dumpen de spullen, gaan ons even opfrissen en wat extra kleren aandoen, want het is hier toch al een behoorlijk stuk kouder en gaan dan de boel verkennen. Alles is in het teken van de film, zo zien we op de pier Zoltar, de magische waarzeg-machine, het Gump-Bubba shrimp restaurant en een enorm reuzenrad vlak bij de zee. Er is een carrousel waar volwassenen ook op meedraaien en in het Italiaanse restaurant waar we eten zien we allerlei foto's van sterren als Sophia Loren, Frank Sinatra en nog veeeel meer. De ober die ons bediend stelt zich voor legt uit hoe het hier werkt, je deelt de gerechten, en als we nog iets willen weten kunnen we het gerust aan hem vragen. Het komt bij ons wat overdreven over blijkbaar gaat het hier zo. Het restaurant is enorm en er is ook een apart hoekje voor de paus.
Na lekker ons buikje rond te hebben gegeten, slaat de vermoeidheid toe en in de regen lopen we terug naar het hotel.

1. Steef:
    3 maart 2015
    LA, weer effe heel wat anders he. Wel leuk denk ik.