Bay of Islands

8 januari 2015 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Donderdag 8 januari 2015.

De wandeling van gisteravond was leuk, vooral de haven. Deze wilden we ook wel bij daglicht zien,
Onze eerste gang vanmorgen was dus naar de haven, waar An even het museum indook en Ton de Vodafone winkel bezocht. Voor elk wat wils. Eindelijk een museum waar ook iets van de Maori's te zien was. De haven was schattig, met allemaal gebouwtjes in victoriaanse stijl. En dan natuurlijk de schepen, mooi, de jachten zijn groot hier.
Ton ziet zichzelf al rondvaren hier, mooi! Dat is wel wat anders dan op en neer naar de sluis op zondag. Daarna zijn we naar het noorden gereden en hebben een plasstop gemaakt in Kawakawa op het toilet van Friedrich Hunderdwasser, en voor wie die man niet kent; ga hem googelen, hij heeft hele mooie dingen gemaakt!
Daarna ging het naar de Bay of Islands en zo staan we hier dan, met het vallen van de avond, uitzicht op zee. We hebben nog een schitterende wandeling gemaakt door het bos over de klif met uitzicht op zee, vergezeld door krassende cicaden.
Wat een paradijs.....

1. Johnkoorevaar:
    8 januari 2015
    Leuk verhaal weer Anneke die Maori´s allemaal daar laten hoor niet mee
    nemen , en doe friedrich maar de groeten bij de volgende plasstop , ik ken hem persoonlijk maar kan niet goed tegen dat gezeik
    goeie reis verders en tot horens
    Gr John
  2. Dini mersman:
    8 januari 2015
    geen woorden voor dat jullie dat allemaal mogen beleven is
    wel een groot voorrecht .
    groetjes ma en keesje
  3. Rob en Els:
    8 januari 2015
    Dat is nog eens een haven, wederom een leuk verhaal groet Rob en Els
  4. Marianne Wijnhamer:
    8 januari 2015
    Dat was dan een gedenkwaardige plaspauze, leuk! En een bijzonder kunstenaar, met een visie. Veel plezier verder.
  5. Wim rodenburg:
    9 januari 2015
    Je blijft genieten het is jullie gegund
  6. J Molenkamp:
    9 januari 2015
    hoi ton/anneke waar blijven wij dan met onze bootjes
    goede reis en veel moois
  7. Birgit en Thijs:
    12 januari 2015
    Wat Grappig van dat toilet. Ik ken Hundertwasser alleen van het huis in Wenen.
  8. Wietze:
    13 januari 2015
    Leuke verhalen. Spectaculair ook. Jullie maken mij nieuwsgierig. Denk dat ik mijn hart maar moet volgen en doen waar we voor bestemd zijn. Reizen, ontdekken en genieten. Enjoy guy's.